Totalul afișărilor de pagină

Tara lui zero lei-colectie din "prelucrarile foto" ale vremii

Blogul unui pensionar care "moare de bucurie" ca i se impoziteaza pensia cu 16% si scapa de "speranta" de a trai prea mult...sub domnia lu' "chioru si ai lui'...cu toata "asigurarea de sanatate" care s-a inventat pentru a-i mai lua din pensie inca 5,5%..."manca-i'ar" sanatatea noastra"...

sâmbătă, 30 iulie 2011



 

Un comentariu:

  1. Votati!Votati!Votati!

    Constantin Tanase...azi...???

    Şi cu asta ce-am făcut?


    Ne-am trezit din hibernare
    Şi-am strigat cât am putut:
    Sus Cutare! Jos Cutare!?
    Şi cu asta ce-am făcut?

    Am dorit, cu mic, cu mare,
    Şi-am luptat, cum am ştiut,
    S-avem nouă guvernare?
    Şi cu asta ce-am făcut?

    Ca mai bine să ne fie,
    Ne-a crescut salariul brut,
    Dar trăim în săracie?
    Şi cu asta ce-am făcut?

    Ia corupţia amploare,
    Cum nicicând nu s-a văzut,
    Scoatem totul la vânzare?
    Şi cu asta ce-am făcut?

    Pentru-a câştiga o pâine,
    Mulţi o iau de la-nceput,
    Rătăcesc prin ţări străine?
    Şi cu asta ce-am făcut?

    Traversam ani grei cu crize,
    Leul iar a decăzut,
    Cresc întruna taxe-accize?
    Şi cu asta ce-am făcut?

    Totul este ca-nainte,
    De belele n-am trecut,
    Se trag sforile, se minte,
    Şi cu asta ce-am făcut?

    Se urzesc pe-ascuns vendete,
    Cum nicicând nu s-a văzut,
    Ţara-i plină de vedete,
    Şi cu asta ce-am făcut?

    Pleacă-ai noştri, vin ai noştri!
    E sloganul cunoscut;
    Iarăşi am votat ca proştii,
    Şi cu asta ce-am făcut?

    RăspundețiȘtergere

* Va multumesc si va mai astept cu placere *

Arhivă blog