Totalul afișărilor de pagină

Tara lui zero lei-colectie din "prelucrarile foto" ale vremii

Blogul unui pensionar care "moare de bucurie" ca i se impoziteaza pensia cu 16% si scapa de "speranta" de a trai prea mult...sub domnia lu' "chioru si ai lui'...cu toata "asigurarea de sanatate" care s-a inventat pentru a-i mai lua din pensie inca 5,5%..."manca-i'ar" sanatatea noastra"...

duminică, 6 iunie 2010

"In ţara orbilor,chioru' e împărat..."


* D'ALE CARNAVALULUI de basesti *

Ursitoarea bercea mondialu:-Las voua mostenire,pe acest -diaconescu-urmas demn de voi si de nevoi...urmasul lui basescu...

Basescu: asta viseaza cai verzi pe pereti.Cred ca a fost in caru' ala de s-a rasturnat la Caracal...a incurcat pana si valizele...umbla cu tomberonu' ala ca prostu'...o fi crezand ca aia e valiza presedintelui Romaniei,pe care-l viseaza el...


- Diaconescu a venit de la Vaticanul din capul lui si le canta astora pe nas...v-m tuns v-am ras,v-m tuns v-am ras,v-m tuns v-am ras,...


 <<<===
...vorba lui nea Marin:...mi-o facura ma astia mi-o facura p'a nefacuta...firar starea lor a dracu'...
Figura cucului beat...cand se crede mierla...

3 comentarii:

  1. -Asa ajungi cand faci primele "alegeri libere" in saptamana orbului...asa cum a fost in Romania de dupa invalmaseala din dec.1989,la pomana impuscatului...

    RăspundețiȘtergere
  2. -Anonimule,aia nu a fost pomana.A fost jaf mai ceva ca in codrul Vlasiei.Nu vezi ca au rasarit din tarana de la Targoviste tot felul de miliardari peste noapte?Noaptea nenorocirii noastre ca tara.Aveam credite in milioane de dolari de incasat si dupa ce i-am facut freza aluia - ceausescu - cu Kalasnicovu' am ajuns datori vanduti si cu economia vraiste.Nu mai avem deniciunele si o sa ramanem in curu' gol.

    RăspundețiȘtergere
  3. -De "inghesuiala" de acum a ingramaditilor care ne conduc,se foloseste si Diaconescu.Asta,ca la Socola,deja se crede viitorul presedinte al Romaniei.Si priviti cata imensitate de nerozi il aplauda...???

    RăspundețiȘtergere

* Va multumesc si va mai astept cu placere *

Arhivă blog